Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Kurssit opiskelijoille - Lessons for students

Tällä sivulla löytyvät sekä pelkästään opiskelijoille suunnatut kurssit että jokaiselle avoimet kurssit. Opiskelijan ( Yliopisto, AMK .. ) tyttöystävä, vaimo, poikaystävä, aviomies saa kurssin myös alennettuun hintaan ja ilmoittautuminen tapahtuu tämän sivun kautta. Jos kuulut koulun tanssiryhmään kysy lisäohjeet ilmoittautumiseen email info@turuntanssikoulu.fi.

Aloita valitsemalla sopiva kurssi painamalla nappia

Parisalsakurssi alkeet 2h

Kurssi pidetään 9.2.2019 klo 15.45 - 17.45 2*55 min. Hinta on opiskelijoille 12 eur muut 14 eur ja kesto 2h . Kurssilla on tasaparit ja yleisesti tanssitaan oman parin kanssa. Paritilanteen ja salin koon vuoksi ilmoittautuminen etukäteen. Ilmoittautumisen jälkeen saa sähköpostilla lisätietoja kurssista. Opettajana Jarkko. Tervetuloa mukaan parisalsaan.

2.3.2019 Salsaton con Guillermo Zayas Ramirez 1h

Tunti peruuntuu opettajan esteen vuoksi.

30.3.2019 Salsaton con Guillermo Zayas Ramirez 1h

Kuubalainen huippuopettaja Guillermo saapuu Helsingistä Turkuun ja aikatauluun saatiin mahtumaan yksi solotunti. Päivä on 30.3.2019 klo 16.30 - 17.30 Kurssille kannattaa varata paikka etukäteen salin koon vuoksi. Tunnin taso ei ole ihan alkeita eli jos tassiminen ja salsa / reggaeton on vierasta kannattaa laittaa postia info@turuntanssikoulu.fi niin suosittelemme sopivaa kuubalaisen opettajan pitämää alkeistuntia tämän tunnin pohjaksi . Maksaminen tapahtuu liikuntaeduilla, pankki ym korteilla tai tilille koodilla jonka lähetämme ilmoittautumisen jälkeen. hinta 12 eur / hlö / 55 min.

Tanssikurssi hääpareille 16.3.2019

Tanssikurssi hääpareille on suunnattu hääpareille mutta myös opiskelevat parit ovat tervetulleita. Varttuneemmille tanssista kiinnostuneille järjestämme tanssikursseja erikseen , koska oppiminen on hieman erityyppistä. Tällä kurssilla tanssitaan vain oman parin kanssa. Hinta on 12 eur / henkilö. Salin koon vuoksi ilmoittautuminen kurssin etukäteen. Lähempänä kesää voidaan vielä järjestää 1 kertauskerta erikseen. Opettajana Jarkko. Tervetuloa mukaan tanssimaan.

Parisalsakurssi alkeisjatko 3h

Kurssi pidetään 2.3.2019 klo 13-16 3*55 min. Hinta on 21 eur / hlö ( opiskelijat 18 eur / hlö ) ja kesto 3h . Kurssilla on tasaparit ja yleisesti tanssitaan oman parin kanssa. Paritilanteen ja salin koon vuoksi ilmoittautuminen etukäteen. Ilmoittautumisen jälkeen saa sähköpostilla lisätietoja kurssista. Opettajana Jarkko. Tervetuloa mukaan parisalsaan

Parisalsakurssi alkeisjatko 2h

Kurssi pidetään 16.3.2019 klo 15-17 2*55 min. Hinta on 14 eur / hlö ( opiskelijat 12 eur / hlö ) ja kesto 2h . Kurssilla on tasaparit ja yleisesti tanssitaan oman parin kanssa. Paritilanteen ja salin koon vuoksi ilmoittautuminen etukäteen. Ilmoittautumisen jälkeen saa sähköpostilla lisätietoja kurssista. Opettajana Jarkko. Tervetuloa mukaan parisalsaan